Dec

23

Wordless Wednesday in the Latina House

by Migdalia

ww

My youngest promised me a peaceful WW, but do you notice the glimmer of mischief in his eyes? Hmm I wonder!

Happy WW!

Share and Enjoy. Go ahead, you know you want to.

    About the Author

    Migdalia Rivera, also known as Ms. Latina in social media, is a single Latina mother of a teen, tween and two Australian Shepherds. When not chasing after her energetic bunch, she connects influential bloggers with brands and PR agencies via her blogger network, Stiletto Media. Migdalia gets her glam on as a Glambassador. She also knows that beauty begins on the inside; as a result, she promotes heart health as a Go Red for Women and Go Red Por Tu Corazon Spokesperson, the Spanish version of Go Red.

    { 17 comments… read them below or add one }

    1 Run DMT December 23, 2009 at 10:55 am

    He’s got a devilish look in his eye! You’re in trouble! ;-)

    2 CatSynth December 23, 2009 at 12:16 pm

    I wonder if it was still “wordless” after this photo…

    3 Melanie @ Whimsical Creations December 23, 2009 at 1:03 pm

    He looks very mischievous!

    4 the crazy suburban mom December 23, 2009 at 1:30 pm

    LOL you havent got a chance! LOL adorable!

    happy ww anyway!

    5 Ms. Latina December 23, 2009 at 1:31 pm

    @ Run DMT: I know! Let’s see what happens when he gets home from afterschool LOL

    @ CatSynth: I think you’re right! He’s going to be his normal chatterbox by the time he gets home from afterschool ;)

    @ Melanie @ Whimsical Creations: He was laughing so hard I couldn’t get a decent pic with his eyes open!

    6 Carver December 23, 2009 at 1:31 pm

    I love the look on his face. What a cutie.

    7 Jamie December 23, 2009 at 2:09 pm

    Aww! He’s so cute!

    8 sunnymama December 23, 2009 at 2:13 pm

    Gorgeous picture of your boy! :)

    9 Kimberly@PrettyPinkMomma December 23, 2009 at 2:27 pm

    He definitely has a glimmer of mischief in there! I know this look well – I see it everyday on all three of my boys :)

    Happy Holidays!

    10 Lisa December 23, 2009 at 2:42 pm

    So cute!! Love that little smirk :)

    11 Gena December 23, 2009 at 3:03 pm

    yep first thing I noticed before even reading your comment … mischief alright – kids will eb kids!?

    12 Felicia December 23, 2009 at 3:08 pm

    Something tells me that he is not very “wordless”!!

    13 The Ranting Mommy December 23, 2009 at 3:21 pm

    What a cutie! And .. yes .. he looks like nothing but mischief (well, with lots of cuteness mixed in) in this pic. Thanks for sharing!

    14 Alicia December 23, 2009 at 6:41 pm

    Awww so cute!! He wants to laugh!!

    15 Marie December 24, 2009 at 1:05 am

    Oh yeah, I see the sparkle!

    16 Jo Ann Hernandez December 28, 2009 at 1:55 pm

    yeah he’s full of mischief = might be because he’s like his mama!!! Jo Ann

    17 Ms. Latina December 28, 2009 at 2:02 pm

    @Jo Ann: hahaha You’re right! He is a chatterbox just like me!

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: